Vue en Qmusic geven 007-Londen-trip weg
Bioscoopketen Vue en Qmusic geven tussen 16 januari en 31 maart twee wekelijks prijzen weg aan Vue-bezoekers, waaronder de hoofdprijs een '007 No Time to Die trip'. Tijdens de radiouitzending van DJ's Kai en Joost worden de prijzen aangekondigd.
20-1-2020 Door: Bioscoopagenda
Dank voor je hulp.
Bioscoopketen Vue geeft samen met radiozender Qmusic leuke prijzen weg elke twee weken. De hoofdprijs liegt er niet om: een volledig verzorgde ‘007 No Time to Die trip’ in Londen weg: onder meer vliegtickets, een verblijf in één van de meest luxe hotels in Londen (het voormalig hoofdkantoor van de British Secret Service), een luxe boottocht langs de Theems.
Bezoekers van Vue kunnen met hun bioscoopticket kans maken op een prijs. De prijzen woorden in de avondprogramma’s tussen 19:00-22:00 en 22:00-00:00 aangekondigd door DJ’s Kai Merckx en Joost Swinkels.
Rosalie Moorman, Head of Marketing van Vue over de actie: „voor een grote bioscoopketen als Vue is een samenwerking met één van de grootste radiozenders heel waardevol”. Zo heeft ze ook vertelt dat ze Qmusic heel goed passend merk is. Qmusic over de samenwerking: „Het is een unieke samenwerking omdat twee sterke merken traffic naar elkaar genereren, en op die manier versterken ze elkaar”. De twee hopen dat ze een grote doelgroep kunnen bereiken. Samen activeren ze voor elkaar bezoekers.
en abonneer je op onze nieuwsbrief.